Kost het beheren van je mailbox jou ook veel tijd?

Het slim beheren van een mailbox is makkelijker dan je denkt. Je moet alleen even weten hoe je dat doet. Ontdek hoe je ervoor zorgt dat jij de mail behandeld EN ook meteen afhandelt. En ontdek dat ook jij misschien nog veel tijd kunt besparen. 

Het beheren van mail kan een tijdrovende klus zijn

Het afhandelen van mail is voor veel ondernemers inderdaad een tijdrovende bezigheid. En niet alleen voor ondernemers.

Misschien herken je het of misschien ben je je er helemaal niet zo van bewust. In het gunstigste geval heb je je mail slim en effectief ingericht en is het voor jou geen tijdrovende bezigheid meer. Sterker nog, doordat je het slim hebt ingericht heb je duidelijk overzicht op je werkzaamheden. 

Voor de meeste ondernemers blijft het echter een tijdrovend klusje die mail. En dan heb ik het nog niets eens over al die verschillende mailaccounts of verschillende agenda´s die eraan gekoppeld zijn of die juist niet gekoppeld zijn.

Al die losse systemen die niet met elkaar synchroniseren zorgen er vaak voor dat een ondernemer in de knoop komt en het overzicht kwijt raakt. Dat is natuurlijk vervelend en geeft onnodig stress. 

 

Onze systemen worden steeds slimmer

Het is een feit dat onze systemen steeds slimmer worden. We vinden het al bijna normaal dat, als je bijvoorbeeld iets wilt zoeken op Google, dat er met je "meegedacht" wordt en dat je woorden als vanzelf aangevuld worden.

GMail is ook een voorbeeld van zo´n heel slim programma. Zo kan GMail synchroniseren met bijvoorbeeld je agenda, je takenlijst en met nog veel meer slimme toepassingen. Hierdoor kun je heel veel tijd besparen.

Als je de mogelijkheden van GMail goed leert kennen en weet hoe je slim je mailbox kunt beheren, ontdek je vast dat het allemaal makkelijker is dan je dacht. Als je maar weet hoe het werkt.

Maak gebruik van de slimme mogelijkheden en begin bij de basis

Als je ook (meer) gebruik wilt maken van de slimme mogelijkheden, download dan hieronder de gratis Tips over effectief e-mailbeheer.

Naast deze tips ontvang je regelmatig e-mails met meer handige tips en weetjes. Natuurlijk kun jij je hiervoor altijd weer afmelden.


Ook interessant

Effectief emailbeheer in 7 stappen

In de huidige digitale wereld is e-mail een essentieel onderdeel van ons dagelijks leven geworden. Het is de meest populaire vorm van communicatie voor zowel persoonlijke als zakelijke doeleinden. Maar wat als je inbox overweldigend wordt en je het gevoel hebt dat je er nooit doorheen komt? Gelukkig zijn er effectieve manieren om je inbox

Read More

Email beheren in Gmail: als je geen mail meer kunt verzenden of ontvangen

Het beheren van je e-mail kan soms best een uitdaging zijn. Vooral als je tegen problemen aanloopt met het verzenden en ontvangen van berichten. In dit blog bespreek ik wat de belangrijkste oorzaken van deze problemen en geef ik effectieve oplossingen om ze aan te pakken.  Waarom kan ik geen email verzenden maar wel ontvangen?Als

Read More