GRATIS

GMail is vooral bekend als de gratis maildienst van Google. Maar wat kun je nog meer met je GMail account?

GMail is vooral bekend als de gratis maildienst van Google. De overige diensten van Google zijn iets minder bekend. Hoewel er in deze bizarre tijden steeds meer handig gebruik gemaakt wordt van deze diensten

Wat kun je, behalve mailen, nog meer met je Gmail account?

  • van je mail taken maken, gespreksverslagen toevoegen, afspraken inplannen, herinneringen toevoegen, alles vanuit je Gmail. En al je activiteiten in één overzicht.
  •  beheer van al je contacten, je eigen CRM en het eenvoudig vastleggen van je (gespreks)notities. 
  • je hebt daarnaast toegang tot een compleet officepakket. Het (samen)werken was nog nooit zo makkelijk.

Kortom: met de handige productiviteitstools die geïntegreerd zijn in Gmail kun je heel effectief en productief werken. Je moet alleen even weten hoe je dat handig kunt doen. 

Alles begint met het slim beheren van je mailbox waarbij je meteen gebruik maakt van de ingebouwde productiviteitstools.

Benieuwd hoe jij slim je mail beheert en meteen gebruik maakt van de diverse productiviteitstools?

Download dan Gratis "Email beheren - Van Chaos naar Overzicht".

Hoe je met een aantal eenvoudige tips zorgt voor een opgeruimde mailbox EN een planningsoverzicht in je agenda

Geen stress meer door volle mailbox 

Overvolle mailboxen geven vaak stress en onrust. Hou je Inbox opgeruimd en dat is makkelijker dan je nu misschien denkt.

Automatisch een takenoverzicht in je agenda

Met slim beheren van je mailbox creëer je automatisch structuur in je werkzaamheden en een automatische planning van taken en agenda.  

Een ingebouwd timemanagement systeem

Werk minder adhoc en laat je niet telkens afleiden door je mail waardoor je niet aan je eigenlijke werkt toekomt. Er zijn slimme manieren om dit te voorkomen.

Download nu gratis "Van Chaos Naar Overzicht" en word weer baas over je mailbox en je tijd

  • Je hebt een bijna leeg PostvakIN
  • automatisch een handig overzicht van al je taken
  • een automatisch "piep" systeem als reminder om deadlines te halen of afspraken na te komen
  • een ingebouwd timemanagement systeem met je prioriteiten
  • Je hebt eindelijk rust in je hoofd omdat je overzicht hebt en je je werk gedaan krijgt.

Door een aantal eenvoudige tips structureel toe te passen, zul je direct het verschil ervaren. Van een volle mailbox met mail die maar blijft hangen naar een opgeruimde mailbox die direct zorgt voor een takenlijst met prioriteiten en werkt als een timemanagement-systeem. 

>